Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Geografía literaria en el aula de ELE Una aproximación al Cádiz de 1812 desde la ruta literaria de las libertades

Tytuł:
Geografía literaria en el aula de ELE Una aproximación al Cádiz de 1812 desde la ruta literaria de las libertades
Autorzy:
Trigo Ibáñez Ester
Romero Oliva Manuel Francisco
Tematy:
teaching Spanish language
intercultural competence
literary geography
literary route
ACT
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper is part of the research project entitled El legado de las Cortes de Cádiz en las aulas de Enseñanza Secundaria, which is being carried out by the Department of Didactics of Language and Literature of the University of Cádiz within this institution’s own research plan. Our didactic proposal is aimed at students of Spanish as a foreign language and has as its main goal the planning, development and diffusion of a virtual literary route based on the “literaturization” of the emblematic places of Cádiz in 1812, with Cádiz, one of the National Episodes by Benito Pérez Galdósas, as the creative stimulus. For textual creation, the project follows the reading and writing process proposed by Romero & Jiménez (2016).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies