Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Los centros educativos como comunidades de práctica: la práctica reflexiva colectiva como modelo de formación

Tytuł:
Los centros educativos como comunidades de práctica: la práctica reflexiva colectiva como modelo de formación
Mutual Reflective Practice as a Model of Professional Development in Educational Centres
Autorzy:
Esteve Ruescas Olga
Tematy:
reflective practice
common objective
constructive interaction
mutual enrichment
interactive professional development
Język:
esp
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
It has been shown that among the different modalities of teacher training, those that take place within a group, with interaction among the teachers themselves and aimed at achieving a common objective are the most suitable for improving teaching practices. Nevertheless, this type of formative process is only effective if it is carried out systematically and if it is really participative. Therefore, efforts would be made to help organizations like schools to become communities of practice.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies