Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Survey of IC students views on self-assessment of professional preparation after remote study

Tytuł:
Survey of IC students views on self-assessment of professional preparation after remote study
Badanie opinii studentów ICT na temat samooceny przygotowania zawodowego po studiach zdalnych
Autorzy:
Szczerska Marta
Tomczak Michał
Ziemianski Paweł
Wajszczyk Katarzyna
Data publikacji:
2024-06-20
Tematy:
nauka zdalna,
praca zdalna,
technologie cyfrowe,
studenci ICT,
distance learning,
remote working,
digital technologies,
ICT students,
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współczesna postpandemiczna rzeczywistość charakteryzuje się bezdyskusyjnym zwrotem w kierunku zdalnej edukacji i pracy. Celem niniejszego artykułu jest identyfikacja oceny studentów ICT w obszarze różnych form studiowania, w tym formy stacjonarnej, zdalnej i hybrydowej; poznanie ich preferencji wobec różnych form edukacji i pracy, a także określenie ich poczucia samoskuteczności w zakresie realizacji zadań zawodowych podejmowanych po zakończeniu edukacji zdalnej. Zastosowano metodę ankietową, a próbę badawczą oparto na doborze celowym. Wyniki wskazują, że chociaż preferowane jest hybrydowe środowisko zarówno w kontekście edukacji, jak i pracy zawodowej, wyzwaniem pozostaje optymalizacja tego formatu w celu poprawy jakości kształcenia, jednakże ankietowani studenci czują się skuteczni w swoich działaniach zawodowych po zakończeniu edukacji zdalnej.

The contemporary post-pandemic reality is characterised by an undisputable shift toward remote education and work. The aim of this article is to identify the assessment of ICT evaluation of different forms of study, including desktop, remote and hybrid forms; to find out their preferences towards different forms of education and work, and to determine their sense of self-efficacy in terms of professional tasks undertaken after remote education. A survey method was used and the research sample was based on purposive sampling. The results indicate that, although a hybrid environment is preferred in both educational and professional contexts, the challenge remains to optimise this format in order to improve the quality of education. Nevertheless, the surveyed students feel self-efficacious in their professional activities after remote education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies