Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Harmonization of pedagogical theory and methodological knowledge as an important constituent of qualitative professional training of future teachers

Tytuł:
Harmonization of pedagogical theory and methodological knowledge as an important constituent of qualitative professional training of future teachers
Autorzy:
Bilyakovska Olha
Data publikacji:
2019
Tematy:
professional training, methodological training, pedagogical knowledge, teacher
practice.
kształcenie zawodowe, kształcenie metodyczne, wiedza pedagogiczna, praktyka pedagogiczna.
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Harmonizacja (łączenie) wiedzy pedagogicznej i metodycznej jako ważny warunek jakościowego kształcenia zawodowego przyszłych nauczycieli

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies