Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola kadry zarządzającej i pracowników w procesie transferu wiedzy na przykładzie organizacji województwa podkarpackiego

Tytuł:
Rola kadry zarządzającej i pracowników w procesie transferu wiedzy na przykładzie organizacji województwa podkarpackiego
The Role of Managers and Employees in the Knowledge Transfer Process ‒ The Example of Podkarpackie Voivodship
Autorzy:
Bernadetta Dziura
Tematy:
KNOWLEDGE
KNOWLEDGE MANAGEMENT
TRANSFER OF KNOWLEDGE
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The development of the knowledge-based economy throughout the world has brought about many consequences for organisations operating in Poland. The organisations with the greatest chance of success are those which sell innovative, knowledge-saturated products and services. Survival in the business world requires the sharing and spreading of knowledge; this is to say the transfer of knowledge, the importance of which grows with the number of people a company employs and customers it has. Creating knowledge in an organisation requires the participation of rank and file workers and lower staff, middle-ranking management and managerial staff. The quality of the knowledge they acquire and produce depends on their direct and everyday experiences. Based on a study carried out in the organisations of the Podkarpackie voivodship, the attitude of managerial staff and employees towards sharing knowledge has been evaluated.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies