Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

La reflexión en el desarrollo profesional del profesor de ELE

Tytuł:
La reflexión en el desarrollo profesional del profesor de ELE
Reflective Practice and Professional Development in Spanish as a Foreing Language Teaching
Autorzy:
González Argüello Ma.Vicenta
Montmany Molina Begoña
Tematy:
professional development
teacher training
Spanish foreign language
Język:
esp
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Class journals, portfolios and observing classes are tools that can help language teachers to systematize their reflection on their own practice. Teacher Trainers need to be conversant with these tools and their use in order to enable and enhance a teacher’s professional development. Starting such reflective practice processes brings many advantages to the language teachers enhancing motivation, professional and personal interest.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies