Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A case study of Uygur-Chinese preschool bilingual education – kindergarten A in the Hotan area of the Xinjiang Uygur Autonomous Region

Tytuł:
A case study of Uygur-Chinese preschool bilingual education – kindergarten A in the Hotan area of the Xinjiang Uygur Autonomous Region
Autorzy:
- Boqiong-Tian
- Shanan-Wang
- Xiaoping-Yang
Data publikacji:
2013
Tematy:
bilingual education
minority preschool
Uygur-Chinese preschool bilingual education
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study investigated and analyzed the bilingual goals, contents, implementation, and evaluation in a Uygur-Chinese kindergarten in the Hotan area of the Xinjiang Uygur Autonomous Region in China. By using the methods of interview and observation, the research found that the goals of Uygur- Chinese preschool bilingual education are unclear, the suitable bilingual textbooks are limited, and the evaluation is too simple. In addition to this, in order to improve the bilingual education in this kindergarten, some suggestions are provided.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies