Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reforma edukacji przyrodniczej we Francji: intencje i realia

Tytuł:
Reforma edukacji przyrodniczej we Francji: intencje i realia
Reform of science education in France: intentions and realities
Autorzy:
Jean-Yves Cariou
Tematy:
reform
science education
educational policy
research studies
France
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Research on science teaching in France began thirty years after the student movement in 1968 and, like in Poland, was accompanied by the questions of educational policy. Today, a comprehensive plan of the science education reform at various levels of education, which takes into account the results of research studies is not implemented. Will necessary changes have a lasting impact on the quality of education? The author undertakes the vast reflection connected with the perspectives of science education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies