Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ciało prywatne, ciało publiczne — alkohol i papierosy w kampaniach społecznych

Tytuł:
Ciało prywatne, ciało publiczne — alkohol i papierosy w kampaniach społecznych
Private body, public body — alcohol and cigarettes in public service advertising
Autorzy:
Eliza Kowal
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following paper investigates discourse behind public service advertising concerning cigarettes and alcohol in order to compare and contrast two mentioned categories. Taking cultural and social status of the substances into account as well as their influence on human body and mind, the author aims for pointing the main tendencies within the institutional discourse such as medicalization of human body, public–private dichotomy and a question of normality.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies