Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie twórczego myślenia w działalności małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł:
Znaczenie twórczego myślenia w działalności małych i średnich przedsiębiorstw
THE IMPORTANCE OF CREATIVE THINKING IN SMALL AND MEDIUM BUSINESS AC-TIVITY
Autorzy:
Izabela Ścibiorska – Kowalczyk
Tematy:
SMALL AND MEDIUM BUSINESS
INNOVATION
CREATIVITY
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents the importance of creative and innovative thinking in the activities of small and medium enterprises. In the first part of the article the situation of the private sector in the years 1945 - 1989 was presented. The process of marketization of private enterprises is discussed, and both quantitative and qualitative criteria for small and medium enterprises were presented. In the second part a theoretical discussion of creativity and innovation as well as data from surveys on the innovativeness of Polish small and medium-sized companies conducted :by the Central Statistical Office and the Polish Agency for Enterprise Development were presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies