Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Potoczna rozprawa o potocznych koncepcjach psychoterapii, psychologii i pedagogiki – recenzja książki Tomasza Garstki pt. „Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu” (Warszawa: Wolters Kluwer 2016, ss. 496)

Tytuł:
Potoczna rozprawa o potocznych koncepcjach psychoterapii, psychologii i pedagogiki – recenzja książki Tomasza Garstki pt. „Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu” (Warszawa: Wolters Kluwer 2016, ss. 496)
Colloquial dissertation on colloquial concepts of psychotherapy, psychology and pedagogy - a review of Tomasz Garstkas book entitled "Psychopedagogical myths: How to preserve scientific skepticism in education and upbringing" (Warszawa: Wolters Kluwer 2016, ss. 496)
Autorzy:
Śliwerski Bogusław
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies