Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Role of Hypertext in Consumer Decision Making. The Case of Travel Destination Choice

Tytuł:
The Role of Hypertext in Consumer Decision Making. The Case of Travel Destination Choice
Autorzy:
Raúl Valdez Muñoz
Tematy:
travel
internet
websites
destination choice
hypertext
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Travel is one of the most popular items people tend to be comfortable with purchasing over the Internet. Hypertext is a form of electronic text composed of blocks of words (or images) linked electronically by multiple paths, chains, or trails. This study explores the importance of hypertext in the travel destination choice from websites. Results show that hypertext links containing images of destinations, informative texts, and search tools are the three most important features utilized by tourist website browsers. This study aims to offer insights into new areas for further research on tourism websites design, application and evaluation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies