Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogika katolicka – znaczenie i aktualność w kontekście chaosu wartości (perspektywa polska)

Tytuł:
Pedagogika katolicka – znaczenie i aktualność w kontekście chaosu wartości (perspektywa polska)
Catholic pedagogics – meaning and topicality in the context of the chaos of values (Polish perspective)
Autorzy:
Radosław Chałupniak
Tematy:
education
Catholic education
Catholic pedagogy
school
the contemporary chaos of values and principles
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Education cannot be reduced to information and should guarantee to the students and their parents the freedom of making axiological decisions and solutions. The above mentioned right is confirmed by the right of parents to raise their children according to their own conceptions. In the contemporary chaos of values and principles of education the Catholic education remains a topical, interesting and important proposal for school.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies