Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacje rówieśnicze w szkołach różnego szczebla; dążenie do wspólnoty czy atomizacji? - głos w dyskusji

Tytuł:
Relacje rówieśnicze w szkołach różnego szczebla; dążenie do wspólnoty czy atomizacji? - głos w dyskusji
Peer Group Relations in Schools of Diverse Levels – Towards a Community or Atomization?
Autorzy:
Ewa Bochno
Data publikacji:
2013
Tematy:
neotrybalizm
indywidualizm
kolektywizm
neo-tribalism
individualism
collectivism
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wypowiedź ta zwraca uwagę na znaczenie wspólnotowości grup rówieśniczych w wychowaniu szkolnym oraz ocenia negatywnie tendencje nadmiernej rywalizacji i oceny punktowej, przeciwne kształtowaniu wspólnotowości.

This statement stresses the importance of peer group relations in school education and the condemns tendencies of excessive competition and test rankings that are contrary to forming peer group relations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies