Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Socially Aware Computing Survey Results

Tytuł:
Socially Aware Computing Survey Results
Rezultaty badania technologii komunikacji społecznej
Autorzy:
Małgorzata Pańkowska
Tematy:
Media społecznościowe
Preferencje klientów
Studenci
Technologie mobilne
Customer preferences
Mobile technologies
Social media
Students
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem badania jest przedstawienie preferencji studentów Uniwersytetu Ekonomicznego dla użycia urządzeń mobilnych i nowych mediów społecznościowych. Artykuł obejmuje analizę i dyskusję na temat wyników badań preferencji studentów. Badanie zostało wykonane w 2013 r. i powtórzone w 2014 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Wyniki badania wydają się być użyteczne dla dalszej oceny bezpieczeństwa, dostępności i skalowalności zastosowań nowych mediów na uniwersytecie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies