Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane metody oceny skuteczności działań public relations

Tytuł:
Wybrane metody oceny skuteczności działań public relations
Selected Methods of Public Relations Activities Evaluation
Autorzy:
Agnieszka Żbikowska
Tematy:
PUBLIC RELATIONS
PR EVALUATION
MEDIA MONITORING
IMAGE OBJECTIVE MATRIX
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents selected methods of evaluating public relations. There is a lack of research methods on public relations – PR specialists usually use social science research techniques. The most widely used technique is media monitoring, which is limited to media relations output. The image objective matrix allows an organisation to evaluate its image, which is the main scope of public relations activity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies