Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marital roles in market decision-taking

There were 38 decisions examined and classified into four role-structure categories used to formulate answers for questions being objectives of the research. The research on marital roles in market decisions taking allows to assess evolution of both products and services “gender”, that is to identify the ultimate addressee of the market communication and the decision-maker who is managing expenses of households. The author observed the regularities of the feminization of male decisions, as well as masculinization of a few feminine decisions. Simultaneously there is disappearing of the so-called patriarchal syndrome and the reinforcement of matriarchal syndrome and the strong tendency in gaining autonomy of the majority of decisions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies