Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ASKING USEFUL QUESTIONS: GOALS, ENGAGEMENT, AND DIFFERENTIATION IN TECHNOLOGY-ENHANCED LANGUAGE LEARNING

Tytuł:
ASKING USEFUL QUESTIONS: GOALS, ENGAGEMENT, AND DIFFERENTIATION IN TECHNOLOGY-ENHANCED LANGUAGE LEARNING
Autorzy:
Joy Egbert
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper first asks questions about and discusses language classroom goals. It then reflects on two related, essential strategies for language teaching and learning that can help us meet these goals: engagement and differentiation. Finally, the paper provides examples of how technology can be used to engage and differentiate for our learners and support goal-centered learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies