Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola mediów elektronicznych w komunikacji sprzedawcy z nabywcą w koncepcji kreowania wartości

Tytuł:
Rola mediów elektronicznych w komunikacji sprzedawcy z nabywcą w koncepcji kreowania wartości
The role of electronic media in communication between the seller and the buyer in the concept of creating value
Autorzy:
Katarzyna Żak
Tematy:
wartość klienta
relacje
technologie informacyjno-komunikacyjne
customer value
relationships
ICT - Information and Communication Technologies
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współcześnie, dużą rolę w tworzeniu i dostarczaniu wartości odgrywa proces stałego komu-nikowania się w układzie „konsument – firma – konsument” wsparty nowoczesnymi mediami elektronicznymi. Umożliwia to komunikację na skalę globalną, niespotykaną we wcześniejszych formach komunikowania masowego. Wykorzystanie mediów elektronicznych jest cechą zasadni-czych zmian społecznych i ekonomicznych w skali międzynarodowej i globalnej, określanych mianem tworzenia społeczeństwa informacyjnego. Zmienia ona tradycyjne pojmowanie nadawcy, odbiorcy oraz treści i formy samego przekazu. Uczestnicy procesu komunikowania mogą wzajem-nie zamieniać się rolami. Celem artykułu jest przedstawienie istoty modelu komunikacji w hipermedialnym środowi-sku komputerowym oraz jego roli w budowaniu wartości dla przedsiębiorstwa i klienta.

Nowadays, a large role in the creation and delivery of value plays a process of continuous communication with a 'consumer – the company – the consumer "supported by modern electronic media. This allows you to communicate on a global scale, unprecedented in earlier forms of mass communication. Use of electronic media is a fundamental feature of social and economic changes in the international and global, referred to as an information society. It changes the traditional understanding of the sender, the recipient and the content and form of the communication itself. Participants in the communication process can be interchanged roles.This article presents the essence of communication model in hypermedia computing environment and its role in building the value of the firm and the client.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies