Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koopetycja jako strategia budowania przewagi konkurencyjnej

Tytuł:
Koopetycja jako strategia budowania przewagi konkurencyjnej
Coopetition as a strategy to build competitive advantage
Autorzy:
Bogumiła Bubiak
Tematy:
koopetycja
przewaga konkurencyjna
mikroprzedsiebiorstwo
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W niniejszym artykule podjęto próbę wykazania, iż koopetycja może być strategią mającą istotny wpływ na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, w szczególności mikropodmiotów. Autorka opisuje sukces włoskich konsorcjów eksportowych i przedstawia bariery wdrażania nowych możliwości współpracy przedsiębiorstw w Polsce.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies