Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Learning PR. Methodological and legitimation-based learning in PR - A theorethical approach and empirical findings

Tytuł:
Learning PR. Methodological and legitimation-based learning in PR - A theorethical approach and empirical findings
Autorzy:
Hoffjann Olaf
Lohse Michael
Data publikacji:
2016
Tematy:
organizational learning
reflexivity of organizations
public relations
online survey
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies