Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Empatia w strukturach organizacyjnych

Tytuł:
Empatia w strukturach organizacyjnych
Empathy in the working environment
Autorzy:
Maria Kaźmierczak
Data publikacji:
2004
Tematy:
empatia
środowisko pracy
współodczuwanie
satysfakcja z pracy
empathy
working environment
empathizing
job satisfaction
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Over the past few years we have observed an increasing number of theories concerning empathy and its positive influence on our everyday life. This article deals with the issue of empathy in the working environment. In a survey of studies the author attempts to prove that this dispositional trait is required in various professions at different ranks of an organizational hierarchy. Possible negative consequences of empathizing are considered as well. The author concludes that empathy, once neglected, nowadays is highly valued by psychology of organization and management.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies