Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prasa korporacyjna w świetle podziału narzędzi komunikowania wewnętrznego

Tytuł:
Prasa korporacyjna w świetle podziału narzędzi komunikowania wewnętrznego
CORPORATE PRESS IN THE LIGHT OF A DIVISION OF INTERNAL COMMUNICATION TOOLS
Autorzy:
Jacek Trębecki
Tematy:
CORPORATE PRESS, INTERNAL PUBLICATIONS, INTERNAL COMMUNICATION, CLASSIFI CATION OF INTERNAL COMMUNICATION TOOLS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Internal communication and the media used for this purpose are becoming increasingly important in practice. Yet, this is not accompanied by an increased interest among scholars. The paper is an attempt to classify internal communication tools, with the author using corporate press as an example. By taking into account a range of criteria, the author wants to make the classification broad, responding to its various needs.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies