Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

An analysis of teacher perceived barriers to the implementation of evidence-based practices

Tytuł:
An analysis of teacher perceived barriers to the implementation of evidence-based practices
Analiza barier postrzeganych przez nauczycieli w realizacji praktyk opartych na dowodach naukowych
Autorzy:
John J. Wheeler (https://orcid.org/0000-0002-9940-3488)
Stacy L. Carter (https://orcid.org/0000-0001-6009-1512)
Samuel E. Smith
Tematy:
evidence-based practices
teacher perceived barriers
positive behavioral interventions
and supports
praktyki oparte na dowodach
bariery postrzegane przez nauczycieli pozytywne interwencje behawioralne i wsparcie
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Evidence-based practices in the field of special education within the United States has been well defined in the literature yet challenges persist with the widespread implementation of these practices within school settings. There are many factors that can negatively influence the portability of these practices in classroom settings that remain unaddressed in the literature. The results of a qualitative evaluation aimed at determining teacher’s perspectives on barriers to implementing evidence-based procedures in the area of positive behavioral interventions and supports (PBIS) attempts to implement evidence-based practices in the classroom. Recommendations for minimizing these implementation barriers are discussed.

Praktyki oparte na dowodach naukowych w dziedzinie edukacji specjalnej w Stanach Zjednoczonych zostały dobrze zdefiniowane w literaturze, ale nadal występują wyzwania związane z powszechnym wdrażaniem tych praktyk w środowisku szkolnym. Istnieje wiele czynników, które nie zostały omówione w literaturze, które mogą negatywnie wpłynąć na przeniesienie tych praktyk do klas. W artykule opisano wyniki oceny jakościowej mającej na celu określenie perspektyw nauczyciela na temat barier we wdrażaniu procedur opartych na dowodach w dziedzinie pozytywnych interwencji behawioralnych i wsparcia (PBIS). Analiza danych ujawniła kilka bardzo istotnych barier, z którymi borykają się nauczyciele, próbując wdrożyć oparte na dowodach praktyki w klasie. Omówiono zalecenia dotyczące minimalizacji tych barier wdrożeniowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies