Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kierunki rozwoju bankowości - zmiany wewnątrz organizacji.

Tytuł:
Kierunki rozwoju bankowości - zmiany wewnątrz organizacji.
Directions of banking development – changes within the organization.
Autorzy:
Agnieszka A. Łukasiewicz-Kamińska
Data publikacji:
2014-04-08
Tematy:
bankowość
strategia
banking
strategy
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Globalizacja, dynamiczny rozwój Internetu, innowacje techniczne i komunikacyjne mają wpływ na rynek usług bankowych. Nastawienie na maksymalizację zysku i dbałość o zaspokajanie potrzeb udziałowców powinno ewoluować w kierunku zaspokajania potrzeb klienta i dbałości o wszystkich interesariuszy banku. Banki muszą przedefiniować swoją wizję, misję i strategię. Potrzeba kontaktu i dialogu z klientem za pośrednictwem mediów społecznościowych, marketing 3,0 i PR przyczynią się do zmian struktury organizacyjnej. W wyniku rozwoju bankowości elektronicznej maleje rola oddziałów bankowych, które do niedawna były najważniejszym kanałem kontaktu klienta z bankiem. Zmienia się również profil poszukiwanych pracowników. W artykule podjęto próbę wskazania kierunków zmian wewnątrz organizacji banku.

Globalization, dynamic development of Internet, technical and communication innovations have influence on the market of banking services. Attitude towards maximizing of profit as well as attention to satisfying needs of shareholders should evolve towards satisfying needs of the client and attention to all stakeholders of the bank. Banks have to redefine their vision, mission and strategy. The need of contact and dialogue with client with intermediation of social media, marketing 3.0 and PR will contribute to changes of organizational structure. As a result of development of electronic banking, role of banks' branches, which recently used to be the most important channel of contact with the client, is decreasing. Profile of employees for which banks are searching is also changing. The article attempts to indicate directions of changes within banks' organization.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies