Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Бренд территории как фактор конкурентоспособности региона (на примере Пензенской области)

Tytuł:
Бренд территории как фактор конкурентоспособности региона (на примере Пензенской области)
Territory brand as a factor of region competitiveness (on the example of Penza region)
Autorzy:
Medushevskaya Inna
Tomaeva Ekaterina
Data publikacji:
2016-03-31
Tematy:
бренд
бренд территории
конкурентоспособность региона
товарный знак
Пензенская область
brand
brand of territories
the trademark
the competitiveness of the region
Penza region
Język:
rosyjski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
В статье рассмотрен бренд территории как фактор конкурентоспособности региона. Проанализированы примеры брендов территорий из мировой и российской практики. Предложены возможные варианты бренда для Пензенской области.

The article describes the brand of territory as a factor of the region competitiveness. The examples of territory brands from the world and Russian practice are analyzed. The possible options for the brand for Penza region are proposed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies