Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozumienie kompetencji przez edukatorów osób dorosłych w świetle badań fenomenograficznych

Tytuł:
Rozumienie kompetencji przez edukatorów osób dorosłych w świetle badań fenomenograficznych
Understanding competences by adult people educators in the light of phenomenomographical research
Autorzy:
Dobrzyniak Marta
Tematy:
kompetencje
edukatorzy
doświadczanie
koncepcje
kategorie
fenomenografia
competences
educators
experience
concepts
categories
phenomenography
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The researcher presents the findings of the phenomenographical research carried out in 2017 and 2018 with respect to various ways of understanding of the phenomenon of competencies. Individual reconstructions of experiences of adult educators led to the conclusion that is outlined in the paper. The categories of understanding reflect the meaning of the phenomenon “competences” as understood by 20 adult educators representing a wide spectrum of ages, branches and experience. The paper is partly based on a doctoral dissertation of the author

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies