Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe media i technologie cyfrowe a kształcenie interpretacji

Tytuł:
Nowe media i technologie cyfrowe a kształcenie interpretacji
New Media and Digital Technologies and the Didactics of Interpretation
Autorzy:
Grażyna B. Tomaszewska
Tematy:
interpretation,
Polish language education,
new media and digital technologies
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article analyses the relations which exist between the hopes related to the use of education of new media and digital technologies and the specifics of Polish Language teaching. The paper shows the complexities of such relations by means of the problem of using new technologies as tools which help to teach complex skills, such as interpretation. The article indicates the optimistic suggestions steming from the Internet interpretative practice and the limitations connected with it in the case of teaching interpretative competences. The paper includes the outcome of an experiment which directly tested the new media and digital technologies in the process of teaching the skill of interpretation.

Praca wykonana w ramach realizacji projektu „Ponowoczesna dydaktyka polonistyczna. Teoria i praktyka”. Nr umowy 0183/NPRH4/H2a/83/2016.STUDIA

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies