Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kluczowe czynniki wzrostu wartości ekonomicznej przedsiębiorstw branży odzieżowej

Tytuł:
Kluczowe czynniki wzrostu wartości ekonomicznej przedsiębiorstw branży odzieżowej
Key factors of increasing the economic value of the clothing industry enterprises
Autorzy:
Sławomir Juszczyk
Michał Tymiński
Tematy:
strategia rozwoju
ryzyko inwestycyjne
wartość ekonomiczna
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to identify the key factors which are affecting the economic value of clothing companies. The study determines the relationship between the applied strategy of financing assets and financial situation of enterprises. Used in the participation rate of net working capital to total assets, also includes ROA, ROE, liquidity and equity multiplier. Assessment was measured using the Value at Risk. In the researched process the following key explanatory variables were selected: sales, expenses, assets, working capital, debt capital, equity, receivables, inventory, productivity. Not all of the explanatory variables occur simultaneously in all the years of study. However, two explanatory variables have been constant, namely: costs and foreign capital.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies