Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kierunki zmian w nauczaniu statystyki online – przykład wykorzystania programu R-CRAN

Tytuł:
Kierunki zmian w nauczaniu statystyki online – przykład wykorzystania programu R-CRAN
The directions of changes in teaching statistics online – the example of using R-CRAN program
Autorzy:
Tomasz Kopczewski
Tematy:
statistics teaching
R-CRAN
Big Data
e-learning lessons
statistic software
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Statistics is one of the greatest tools for drawing assumptions on the economic processes. Together with the development of the information society and because of the emergence of huge data collection – Big Data, the significance of statistics will increase. Simultaneously, those changes need to be followed by the transformation of statistics teaching. The article presents the experiences of delivering e-learning lessons focused on statistics software R-CRAN. The author tries to answer the question ‘what has to be done in order to adjust the teaching statistic software to the changes occurring in the economy?’.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies