Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Political campaign communication in Sweden: change, but not too much

Tytuł:
Political campaign communication in Sweden: change, but not too much
Autorzy:
Lars Nord
Data publikacji:
2009
Tematy:
campaign communication
political marketing
news commentary
party selectors
professionalization
hybridization
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article discusses the development of election campaign communications in Sweden. The article analyzes whether political campaign communication in Sweden is heavily influenced by international trends, and if some distinctive national features still prevail. The mixture of liberal and social responsibility media system traditions in the Swedish society is used as a theoretical point of departure. Additionally, empirical data from the latest Swedish national elections on party communi- cation, media coverage and web communication are presented and new communication trends are analyzed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies