Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W jakim stopniu seria podręczników „elementy matematyki dla studentów ekonomii i zarządzania” wspomaga proces uczenia się matematyki wśród studentów pierwszego roku?

Tytuł:
W jakim stopniu seria podręczników „elementy matematyki dla studentów ekonomii i zarządzania” wspomaga proces uczenia się matematyki wśród studentów pierwszego roku?
Autorzy:
Zeug-Żebro Katarzyna
Tematy:
textbook of mathematics
functions of handbook
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The construction of a mathematical textbook, in addition to such features as brevity, saturation of mathematical formulas and abstract reference in question, has several properties making its text characteristic. Factors determining the perception of such a text lie in its structure and in attitudes towards the recipients of the text. The study presents hidden views and opinions of students about the degree of suitability of a series of "Elements of mathematics for students of economics and management" and the difficulties of working with these books. For this purpose, a questionnaire among firstyear students of the University of Economics in Katowice was conducted. The study was conducted in two stages  in June 2007 and 2010.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies