Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Europejskie i polskie hotelarstwo w dobie kryzysu europejskiego

Tytuł:
Europejskie i polskie hotelarstwo w dobie kryzysu europejskiego
European and Polish hospitality in the times of economic crisis
Autorzy:
Katarzyna Szydłowska
Tematy:
hospitality
recession
crisis
co-branding
personalization
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper tries to assess the actions of European and Polish hospitality business in the times of economic slowdown. The article bases on the discussion referrig to the economic conditions of hospitality business during the recession caused by the crisis on the American subprime market and European debt crisis. The aim of the work is to show tactics, methods and ways which managers of hotels used to counteract the results of economic slowdown influencing clients’ expenses and their financial decisions. Apart from discussing these techniques (co-branding, personalization, loyalty programs) the author also discussed the actions which in retrospect turned out to be wrong decisions of managers (for example lowering the prices at the expense of retrenchment on guests’ satisfaction or branding). The conclusions are an attempt of assessment of actions of European and Polish hoteliers taken at the time of recession.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies