Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Perception of CSR as an Enterprise Business Offer

Tytuł:
Perception of CSR as an Enterprise Business Offer
Autorzy:
Kroik Janusz
Świda Adam
Data publikacji:
2012-12-31
Tematy:
social responsibility
changes
strategy
choice
research
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper analyses CSR implementation - (Corporate Social Responsibility) in an enterprise as a strategy. In spite of the theoretical and practical applications, there are still methodological concerns regarding its use, particularly as a tool and business model. This paper identifies some important software projects for the promotion of CSR. The conditions were assessed in connection with strategy formulation and objective acceptance in terms of CSR. The results of own research regarding the perception of CSR are also presented and are beneficial for CSR adoption in practice. The search for an effective CSR consensus should be possible and plausible, especially as it relates to P. Drucker's view that "...public interest should be an enterprise's interest".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies