Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obsługa klienta i jej wpływ na efektywność funkcjonowania organizacji

Tytuł:
Obsługa klienta i jej wpływ na efektywność funkcjonowania organizacji
CUSTOMER SUPPORT AND ITS IMPACT ON THE EFFECTIVE FUNCTIONING OF THE ORGANIZATION
Autorzy:
Dominika Biniasz
Tematy:
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
CRM
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the role of customer support network on the example of the automotive industry. Studied in a selected group of car service in the wielkopolska province. Due to data protection company names have been changed. The paper presents a survey aimed at customer services and the effectiveness of three selected economic indicators, which have demonstrated their dependence on customer service.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies