Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Formative function of assessment in a psycho-didactical context

This contribution focuses on the formative function of assessment. The assessment of a student continuously informs about his or her performance, whereby it improves upon his or her learning processes. The formative function of assessment is mainly achieved by feedback resulting from the student‘s performance. This contribution focuses on selected aspects of the formative function of assessment, on the concordance of teaching and assessment goals (and processes) from the perspective of their formulation and the assessment criteria, on the examination of the understanding of the taught subject from the perspective of adopting concepts and their correctness during evaluation, on the didactic approach when working with errors while analyzing the student‘s performance.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies