Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-LEARNING IN BUSINESS ENGLISH COURSE – RESULTS OF THE QUESTIONNAIRE SURVEY

Tytuł:
E-LEARNING IN BUSINESS ENGLISH COURSE – RESULTS OF THE QUESTIONNAIRE SURVEY
Autorzy:
Kučírková Lenka
Jarkovská Martina
Tematy:
action research
e-learning
qualitative sign
questionnaire survey
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper reflects the real needs and priorities within foreign language teaching at the Faculty of Economics and Management of the Czech University of Life Sciences Prague (CULS), which include the reduction of the lecturer´s direct teaching load and the use of modern ICT technologies within e-learning courses offered to students of all forms of studies. For the purposes of the research, the e-learning Business English course was developed. The objective of the research was to find out students´ opinion on e-learning based on the frequencies of their responses and on their qualitative signs. The research was conducted in accordance with the long-term aim of the CULS Prague, as well as in accordance with the language policy of the European Union, with the national policy of language education and with the long-term aims of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies