Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Schreiben als einsames Geschäft? Sprachenlernen im Tandem am Beispiel deutscher und polnischer Studierender

Tytuł:
Schreiben als einsames Geschäft? Sprachenlernen im Tandem am Beispiel deutscher und polnischer Studierender
Writing as an Act Performed in Solitude? Learning Language in Tandem Based on the Example of Polish and German Students
Pisanie jako czynność wykonywana w samotności? Uczenie się języka w tandemie na przykładzie polskich i niemieckich studentów
Autorzy:
Agnieszka Pawłowska
Tematy:
Fremdsprachenlernen
kreatives Schreiben
Internet-Tandems
creative writing
Internet tandem
supporting foreign-language writing skills
pisanie kreatywne
tandem internetowy
wspieranie sprawności pisania obcojęzycznego
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Im Beitrag wurde der Versuch unternommen, das Schreiben in der Fremdsprache im Tandem zu besprechen. Dargestellt wurde das Problem am Beispiel deutsch-polnischer Internet-Tandems.

The article is an attempt at characterizing language learning in tandem from both theoretical and empirical perspectives, exploiting the results of a pilot study devoted to creative writing in German-Polish Internet tandems.

W artykule podjęto próbę charakterystyki uczenia się języka w tandemie z perspektywy teoretycznej i empirycznej, posiłkując się wynikami badania pilotażowego dotyczącego pisania kreatywnego w niemiecko-polskich tandemach internetowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies