Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Second language writing anxiety, computer anxiety, and performance in a classroom versus a web-based environment

Tytuł:
Second language writing anxiety, computer anxiety, and performance in a classroom versus a web-based environment
Autorzy:
Effie Dracopoulous
Francois Pichette
Data publikacji:
2011-04
Tematy:
writing anxiety
computer anxiety
second language learning
ESL
distance learning
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study examined the impact of writing anxiety and computer anxiety on language learning for 45 ESL adult learners enrolled in an English grammar and writing course.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies