Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

„Für einen guten Zweck“. Eine exemplarische linguistische Analyse der Werbekommunikation gemeinnütziger Organisationen

Tytuł:
„Für einen guten Zweck“. Eine exemplarische linguistische Analyse der Werbekommunikation gemeinnütziger Organisationen
“For a good cause”. An exemplary linguistic analysis of promotional communication in advertisements of charitable organizations
Autorzy:
Martin Wengeker
Tematy:
text linguistics
advertising
communication strategies
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author of the paper, as a form of response to a 2005 critical study of an author from Nuremberg concerning advertising for an action of donation to poor children, gives positive examples of such advertisement actions. The author of the paper presents language means with the aid of which children are portrayed as subjects. The chosen area of advertisement not connected to economy has not been taken into consideration in linguistic research on advertising as yet. In the article communication strategies within the field of public language that serve “a good cause” are pointed out.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies