Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama w grach komputerowych i wideoi jej postrzeganie przez młodych odbiorców

Tytuł:
Reklama w grach komputerowych i wideoi jej postrzeganie przez młodych odbiorców
Advertising in computer and video games and its perception by young users
Autorzy:
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska
Tematy:
reklama w grach,
advergaming,
product placement
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W ciągu ostatnich 25 lat nastąpiły zmiany w zakresie konsumpcji mediów tradycyjnych (prasy, telewizji i radia) oraz spadek efektywności reklamy. Zmianom tym towarzyszył wzrost znaczenia dzieci i młodzieży w strategiach marketingowych wielu firm, które stały się istotnym odbiorcą komunikatów promocyjnych. W efekcie przedsiębiorstwa, poszukując skutecznych środków komunikacji z młodym odbiorcą, zaczęły coraz częściej wykorzystywać gry komputerowe (wideo).

Over the recent 25 years there have been changes to consumption of traditional media (the press, the television and the radio). These changes have been accompanies by the increased importance of children and youth in marketing strategies of numerous companies which have become essential recipients of promotional messages. As a result, while searching effective communication means with the young recipient enterprises have more often began using computer games (video).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies