Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Supporting Students’ Motivation for E-learning: Teachers Matter On and Offl ine (Wspieranie motywacji studentów dla e-learningu: rola nauczycieli), „The Internet and Higher Education” 2016, vol. 30

Tytuł:
Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Supporting Students’ Motivation for E-learning: Teachers Matter On and Offl ine (Wspieranie motywacji studentów dla e-learningu: rola nauczycieli), „The Internet and Higher Education” 2016, vol. 30
Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Supporting Students’ Motivation for E-learning: Teachers Matter On and Offl ine, “The Internet and Higher Education” 2016, vol. 30
Autorzy:
Kotowska-Lewnińska Monika
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
IV. Przegląd piśmiennictwa - Przegląd wybranych czasopism zagranicznych

IV. Literature review - Review of foreign law journals

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies