Tytuł pozycji:
Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Supporting Students’ Motivation for E-learning: Teachers Matter On and Offl ine (Wspieranie motywacji studentów dla e-learningu: rola nauczycieli), „The Internet and Higher Education” 2016, vol. 30
- Tytuł:
-
Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Supporting Students’ Motivation for E-learning: Teachers Matter On and Offl ine (Wspieranie motywacji studentów dla e-learningu: rola nauczycieli), „The Internet and Higher Education” 2016, vol. 30
Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Supporting Students’ Motivation for E-learning: Teachers Matter On and Offl ine, “The Internet and Higher Education” 2016, vol. 30
- Autorzy:
-
Kotowska-Lewnińska Monika
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
CEJSH
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
IV. Przegląd piśmiennictwa - Przegląd wybranych czasopism zagranicznych
IV. Literature review - Review of foreign law journals