Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

METHODS OF MEASURING THE EFFECTS OF PUBLIC RELATIONS ACTIVITIES APPLIED BY PR SPECIALISTS IN THEIR PROFESSIONAL WORK

Tytuł:
METHODS OF MEASURING THE EFFECTS OF PUBLIC RELATIONS ACTIVITIES APPLIED BY PR SPECIALISTS IN THEIR PROFESSIONAL WORK
Autorzy:
Szuba Przemysław
Tworzydło Dariusz
Data publikacji:
2020-03
Tematy:
public relations
measurement of the effects of PR activities
media monitoring, quantitative
and qualitative research
challenges of the PR industry
pomiar efektów działań PR
monitoring mediów badania ilościowe
i jakościowe
wyzwania branży PR
Język:
angielski
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
METODY I TECHNIKI POMIARU EFEKTÓW DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS WYKORZYSTYWANE W BRANŻY PUBLIC RELATIONS

Available in Open Access (Open Access)

Publikacja w otwartym dostępie (Open Access)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies