Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing logistyczny w małych firmach w warunkach integracji europejskiej

Tytuł:
Marketing logistyczny w małych firmach w warunkach integracji europejskiej
Marketing logistics in small business under conditions of European integration
Autorzy:
Janusz Zrobek
Data publikacji:
2012
Tematy:
marketing logistyczny
integracja europejska
dystrybucja
marketing logistics
European integration
distribution
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Growing competition from the large enterprises, under conditions of European integration, and getting much more consciousness of customers referring to quality and service, requires improvement of logistics by small business. The important factor for such an improvement is integration logistics with marketing enabling creation and realization bigger utility for customers. The research demonstrates that possibility of achieving a good competitive position is strongly connected with good knowledge of suppliers and purchasers based on close contacts with them; adjusting marketing tools and using such of their attributes, which are especially helpful in small scale business activity and have less usefulness in large enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies