Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Music education and education of the teachers of music: challenges for higher education

Tytuł:
Music education and education of the teachers of music: challenges for higher education
Autorzy:
Vaiva Zuzeviciute
Daiva Bukantaite
Tematy:
education
art
edukacja
sztuka
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Badania w obrębie pedagogiki muzyki mają charakter interdyscyplinarny i są prowadzone w punktach stycznych: dwóch obszarów nauki (sztuki i badań nad edukacją) oraz – dyscyplin wewnątrz tych pól. Badacze starają się uzyskać równowagę w badaniach prowadzonych w dwóch wymiarach: rozwoju kultury muzycznej i edukacji. W niniejszym tekście postawiono następujące problemy badawcze: Jaki aspekt edukacji muzycznej, wskazywany jako istotny przez młodych obywateli, ich nauczycieli i członków szerszej społeczności, może być wskazany jako uzasadnienie dla tej edukacji? Która z praktyk jest produktywna, trwała i ma potencjał rozwojowy? Jakie zmiany są potrzebne w obszarze edukacji muzycznej (zarówno w kształceniu nauczycieli muzyki, jak i w rozwoju edukacji muzycznej)? Celem badań było ukazanie wymiarów, wyzwań i perspektyw aktywności (włączając w to kształcenie i rozwój zawodowy) współczesnych nauczycieli muzyki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies