Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trust as a Component of Social Capital of Enterprises

Tytuł:
Trust as a Component of Social Capital of Enterprises
Autorzy:
Urszula Gołaszewska-Kaczan
Tematy:
SOCIAL CAPITAL
TRUST
HUMAN CAPITAL
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The social capital of an enterprise, understood as a network of relations among particular entities within a company, as well as those between the firm and its environment, can be best created by enhancing trust levels. Trust is indispensable for the development of every enterprise. Therefore, business entities have to undertake such steps that will reinforce it. The purpose of this paper is to discuss the nature of social capital on an enterprise level and to analyse the issue of trust as one of the pillars on which social capital is founded.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies