Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education

W ostatnich 15 latach idea mobilnej edukacji (m-learning) zyskała na znaczeniu: począwszy od mniejszych projektów, skończywszy na dużych projektach dotyczących infrastruktury m-learningowej w obszarze wyższej edukacji. Rezultaty tych projektów wskazują, że mobilne technologie tworzą nowe możliwości w zakresie uczenia się wykraczającego poza tradycyjny wzorzec aktywności klasowej, kierowanej przez nauczyciela. W artykule znajdują się odniesienia do edukacyjnego znaczenia mobilności i kontekstu istotnych z punktu widzenia m-learningu. Główne założenia prezentowanego artykułu zawarte są w następującej formule: mobilne technologie są wyzwaniem dla transmisyjnego modelu nauczania w edukacji wyższej, sprzyjają zindywidualizowanemu uczeniu się oraz komunikacji i współpracy zachodzącej między studentami reprezentującymi pokolenie cyfrowe a nauczycielami.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies