Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zakaz reklamy aptek w świetle art. 94a Prawa farmaceutycznego

Tytuł:
Zakaz reklamy aptek w świetle art. 94a Prawa farmaceutycznego
The prohibition of pharmacies advertising under the binding Article 94a of the Act on Pharmaceutical Law
Autorzy:
Rabiega-Przyłęcka Agnieszka
Tematy:
pharmacy
pharmacies advertising
the prohibition of pharmacies advertising
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Article 94a of the Act on Pharmaceutical Law binding in the revised version since 1 January 2012 concerning the prohibition of advertising of pharmacies makes it impossible for pharmacies to carry out the forms of advertising used until now. In contrast to the solutions in force – solutions binding – before the amendment, at present the legislator does not provide for the permitted forms of advertising activity of pharmacies. The definitions of legal advertising of pharmacies were not defined either, which can cause problems of interpretation concerning the scope of prohibition of advertising. In this article the author attempts to define the concept of an advertisement of pharmacy and the scope of introduced prohibition of pharmacies advertising, raising questions of interpretation relating to the application of art. 94a of Pharmaceutical Law.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies