Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Korzystanie przez studentów z usług gastronomicznych w kontekście stylów życia w świetle wybranych wyników badań ankietowych

Tytuł:
Korzystanie przez studentów z usług gastronomicznych w kontekście stylów życia w świetle wybranych wyników badań ankietowych
Autorzy:
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
Tematy:
student
higher education
lifestyles
foodservice
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Students are an important target group for marketing activities conducted by various market entities, including service businesses. This is a group the behaviours of which are varied because of e.g. preferred accepted values and lifestyles. Changes in attitudes and behaviours of students must be seen also in the context of changes taking place in the field of higher education. The article presents some results of a survey conducted in 2012 on a sample of 382 students on the services provided by the dining options that are located at the University of Economics in Wroclaw. Special attention was devoted to the motivations and selection criteria foodservice points, because their identification is particularly interesting from the standpoint of recognition lifestyles.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies