Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

POLISH TELECOMMUNICATION MARKET – 2007 - 2011

Tytuł:
POLISH TELECOMMUNICATION MARKET – 2007 - 2011
Autorzy:
Osiecka – Brzeska Katarzyna
Tematy:
Telecommunication market
Internet market
Telephony market
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Polish telecommunication market (PTM) is very complex in terms of products offered, as well as the size and types of companies operating on it. Recent years, despite the global economic crisis, were relatively good for most segments of the telecommunication market, which was characterized by a positive trend in most of its segments. The only exception was a segment of fixed telephony, which has noticed decline in the number of active subscriptions ever since 2009. During the period of 2007 – 2010, the telecommunication market has witnessed mergers and acquisitions, as well as new entries into the market. Despite the prevailing economic stagnation, market events had a positive impact on PTM, which made it one of the fastest growing telecommunication markets in the European Union.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies